Feature Image

RESURS KAFE: Marketing usmeren ka mladima

utorak, 21. jun Omladinski centar OPENS

U mnoštvu sadržaja koji se svakodnevno objavljuje i pojavljuje oko nas, teško je postati zapažen, a još teže ostati zapamćen. Upravo zato, pre nego što kliknemo gumb Share, postavljamo sebi tri pitanja – šta reći? Koju poruku poslati? Kome???

Porast društvene mreže TikTok lansirao je video formu na vrh prioriteta svih marketara, dok stalno promenljivi algoritmi čine da barem jedan u mesecu postane noćna mora. Zato, organizacije često imaju strah i/ili nedostatak informisanosti u kontekstu kreiranja i plasiranja sadržaja na društvenim mrežama i svakodnevnom okruženju.

U komunikaciji sa mladima, važno je osetiti puls zajednice u njenom digitalnom okruženju. Zato, naredni Resurs kafe baviće se temom MARKETING USMEREN KA MLADIMA. Postavljamo i zajedno dolazimo do odgovora na sledeća pitajna:
– Koji kanali komunikacije su najdominantniji među mladima?
– Koje forme sadržaja su prijemčive za mlade?
– Koji ton je najbolje koristiti u komunikaciji sa ovom ciljnom grupom?
– Da li je dovoljno osloniti se na društvene mreže prilikom komunikacije sa mladima ili je potrebno napraviti korak dalje?
– Sve ostalo što te interesuje, a nemaš od koga da saznaš

Govornici:

VORP Marketing tim

Milica Drigulov – Marketing Director

Milica Milošević – Account Manager

Andrija Radu – grafički dizajner

Andrija i MilicE, zajedno imaju 79 godina i svako po 5 godina iskustva u digitalnom marketingu. Zajednička im je agencija, ali pozivi drugačiji. Andrija je grafički dizajner, a MilicE account manageri. Vole da kažu da je Andrija umetnik sa velikim osećajem za biznis, što se i vidi u njegovim radovima. MilicE vode komunikaciju sa klijentima i kreativnim timom, organizovane su, a telefon im je produžetak ruke.
Imaju za cilj da pomažemo ljudima da svoje biznise predstave na najuspešniji način i da sigurno i bez granica zakorače u marketing. Dugogodišnje iskustvo, pozamašan broj zadovoljnih klijenata i neprekidno usavršavanje naših kvadrova najvredniji su pokazatelji stručnosti koju poseduju. Vole da nalaze kreativna rešenja za prepreke koje njihovi klijenti imaju, otvoreni su za nova iskustva i spremni za nove izazove.

Koncept Resurs kafe-a:
Resurs kafe je tako koncipiran da podstiče neformalni razgovor, debatu, interakciju i dijalog između govornika i učesnika.
Najuspešniji su oni Resurs kafei koji stvaraju ugodnu atmosferu u kojoj se svi prisutnu uključuju u diskusiju. To nisu duga predavanja sa pasivnom publikom koja samo sluša predavača, već upravo obratno. Resurs kafe namenjen je, pre svega, omladinskim i organizacijama koje rade sa mladima.

Kako da se prijavite?
Prijava za treći Resurs kafe nalazi se na ovom LINKU i otvorena je do 20. juna u 12 časova.
Broj učesnika je ograničen na 20.

Za više informacija obratiti se na mejl: bojana@opens.rs

Dobrodošli u OC OPENS!