Projekat “DigiCity: Digitalno građanstvo bazirano na igrama”


Digitalno građanstvo je ključno u našem sve više povezanom svetu, ali mladi često nisu spremni da odgovorno upravljaju kompleksnim digitalnim sadržajima. Tradicionalni obrazovni alati često nisu efikasni u uključivanju digitalne generacije, koja provodi mnogo vremena online, gde se suočava kako sa prilikama, tako i sa izazovima.

Kako digitalne tehnologije transformišu način na koji komuniciramo, učimo i povezujemo sa svetom, izuzetno je bitno integrisati efikasno obrazovanje o digitalnom građanstvu. Međutim, postojeći resursi često ne dopiru do mladih jer im nedostaje angažovanje i ne adresiraju složenost digitalnih interakcija na sveobuhvatan način.

Projekat “DigiCity“, koristi imerzivnu i interaktivnu moć igara kako bi efikasno podučio digitalno građanstvo. Ova inicijativa omogućava mladima da steknu veštine potrebne za odgovorno online ponašanje, fokusirajući se na privatnost, bezbednost i građansko učešće kroz pristup baziran na igrama.

DigiCity” kombinuje igre sa narativom i edukativni sadržaj kako bi kreirao angažujuće okruženje za učenje koje odražava stvarne digitalne izazove. Ovaj pristup ne samo da čini učenje o digitalnom građanstvu zanimljivijim, već i osigurava veću verovatnoću da će naučene lekcije biti primenjene u stvarnim scenarijima.

Projekat će proizvesti celokupan paket resursa, uključujući kurikulum o digitalnom građanstvu, interaktivnu video igru, priručnik za trenere i vodič za scenarije, kao i prilagodljivu igru bekstva koja se može koristiti u školama i omladinskim centrima kako bi se pružilo praktično učenje.

Svi rezultati projekta, uključujući igru i edukativni materijali, biće testirani od strane edukatora i mladih širom Evrope kako bi se osigurao njihov kvalitet, efikasnost i relevantnost. Rezultati ovih testova će se koristiti za unapređivanje resursa, kako bi se osiguralo da zadovoljavaju obrazovne potrebe ključnih aktera.

Sve informacije o “DigiCity” projektu pronađite na sajtu: projectdigicity.eu

“DigiCity: game-based digital citizenship” je Erasmus+ projekat koji sufinansira Evropska unija, a sprovodi OPENS u saradnji sa partnerima Logopsycom, DigiQ, YuzuPulse.

Povezani članci:

PREDNOSTI GRUPA PODRŠKE

Često ljudi imaju predrasude kada su u pitanju grupe podrške i način na koje iste funkcionišu, u nastavku ćemo predstaviti određene prednosti kada je u pitanju ovaj vid pružanja podrške. 

Opširnije »

POZIV ZA MAPIRANJE OMLADINSKIH PROSTORA

Projekat “REBOOTING”, koji finansira Evropska Unija, a sprovodi Omladinski savez udruženja OPENS u partnerstvu sa organizacijama Western Balkans Institute (WEBIN), Bečejsko udruženje mladih (BUM), SINHRO Pančevo i Somborski edukativni centar

Opširnije »