Odabrani su pobednički radovi konkursa „Poslovice: vanvremenske mudrosti”

Na ovogodišnji konkurs je pristiglo 438 radova iz 35 srednjih škola na teritoriji AP Vojvodine u čijem pisanju je učestvovalo 608 đaka, a pobednički radovi su:

Bez zbora nema dogovora

Priča autora Luke Nedića, učenika Gimnazije „Svetozar Marković“ Novi Sad, pod mentorstvom profesorke Maje Stokin.

Ako činiš dobro, ne udaraj u veliko zvono

Priča autorke Lare Vukičević, učenice Gimnazije „Veljko Petrović” Sombor, pod mentorstvom profesorke dr Lidije Nerandžić Čanda.

Bežao od vaške, pa pao medvedu u šake

Priča autora Ivana Tomasa, učenika Gimnazije i stručne škole „Dositej Obradović“ Novi Kneževac, pod mentorstvom profesorice Suzane Karaice.

Kao i prethodnih godina, posebna nagrada sa dodeljuje školi koja na konkrus dostavi najveći broj učeničkih radova, a ovogodišnji dobitnik ove nagrade je Muzička škola „Isidor Bajić“ iz Novog Sada.

Posebnu zahvalnost želimo da iskažemo svim profesorima i profesorkama koji su još jednu godinu za redom pokazali ogromnu količinu motivacije, što možemo videti po broju dostavljenih radova.

Jako nam je drago da ovoliki broj mladih ljudi prepoaznaje značaj kreativnog izražavanja i žele da svoje vizije, želje i misli pretoče u literarne radove koji nas iz godine u godinu inspirišu da nastavimo da unapređujemo i prilagođavamo naš pristup radu sa mladima!

Projekat “Poslovice: vanvremenske mudrosti” sprovodi se u partnerstvu sa Gradom Novim Sadom, Gradskom upravom za sport i omladinu, Gradskom upravom za kulturu, Vladom Autonomne Pokrajine Vojvodine, Pokrajinskim sekretarijatom za sport i omladinu, Pokrajinskim sekretarijatom za kulturu, javno informisanje i odnose sa verskim zajednicama, Pokrajisnkim sekretarijatom za obrazovanje, propise, upravu i nacionalne manjine-nacionalne zajednice i Maticom Srpskom.

Povezani članci:

UKLJUČI SE, PRONAĐI REŠENJE!

Šesti ciklus participativnog budžetiranja u srednjim školama Od 2018. godine, program participativnog budžetiranja u srednjim školama omogućava mladima u Novom Sadu da svoje ideje pretvore u konkretne projekte za unapređenje

Opširnije »