Vodič za digitalni marketing

Koliko je važna promocija na društvenim mrežama, koji su alati za kreiranje i plasiranje sadržaja i kako se mere njeni efekti? Ko su i koliko su značajni influenseri? I šta kada zamre Instagram?

Znate li odgovor na neko od tih pitanja?

Ne znamo ni mi, ali smo znali koga da pitamo.

“Sjajno je da postoje ovakve vrste nekog neformalnog obrazovanja, iako tu samo načinjemo da kažem površinu ovakvih tema. Voleo bih da se što pre univerziteti i fakulteti pridruže obrazovanju i da u svoje programe uvrste i nešto što je makar blisko izučavanju tog digitalnog marketinga.

Definitivno je sjajno što postoji interesovanje mladih ljudi. Moć društvenih mreža i pokazuje to što se upravo tim putem najveći broj ovih ljudi i informisao o ovom panelu i što se do samog početka i tražila i karta više”, kaže stručnjak za digitalni marketing, Milan Maglov.

Instagram i Facebook predstavljaju tržište i mesto okupljanja ciljnih grupa različitih industrija, koorporacija, preduzeća i preduzetnika, prostori gde žive različiti brendovi. U ove platforme investira se mnogo novca, kreativnosti, vremena i drugih resursa zarad što uspešnije prodaje sopstvenog proizvoda ili usluge. Ipak, to ne znači da biti influenser nije posao.

“Moja glavna poruka mladima jeste da znaju da ustanu kada su loše situacije, jer će ih sigurno biti. Morate svakodnevno raditi i na sebi i na svojim mrežama kada pokušavate da pokrenete posao i realizujete svoje ideje,” objašnjava devojka koja stoji iza Akatelier Brenda, Aleksandra Arnold.

Odlazak u prodavnicu, butik, pijacu zamenjeni su pretraživanjem početnih stranica na facebook-u i instagramu, pretraživanjem ključnog #hashtaga, a korišćenje bilborda i štampanje flajera sponzorisanjem objava na društvenim mrežama. To ne znači da možete očekivati uspeh ili zaradu preko noći, objašnjava fotografkinja Marija Andrić.

“Ja sam iskustvo u ovoj profosiji sama nekako stekla, ne mogu da kažem ni da sam učila ovo školama, nije bilo nikoga u mojoj okolini ko je mogao tako nešto da mi prenese, niti bilo šta slično. Tu ima million uspona i padova, ali je istovremeno to jedan proces koji je kod mene trajao sedam godina, a verujem da će trajati još dosta dugo i podrazumeva samo ono: red, rad, discipline i učenje,” dodaje Marija.

Sledeća dnevna soba seli nam se u prostoriju Omladinske prestonice Evrope. Pridružite nam se u OPENS dnevnoj sobi, kako biste saznali šta zaista znači mudro učenje i koliko je moguće poboljšati koncentraciju. Proverićemo vašu trenutnu brzinu čitanja, stepen razumevanja pročitanog i pričati o tome šta je ključno u usvajanju tehnika naprednog učenja.

Povezani članci:

POZIV ZA MAPIRANJE OMLADINSKIH PROSTORA

Projekat “REBOOTING”, koji finansira Evropska Unija, a sprovodi Omladinski savez udruženja OPENS u partnerstvu sa organizacijama Western Balkans Institute (WEBIN), Bečejsko udruženje mladih (BUM), SINHRO Pančevo i Somborski edukativni centar

Opširnije »