POSTANI DEO OPENS TIMA

25 Maj/2022 Objavljeno u Vesti

Omladinski centar OPENS posećuje veliki broj ljudi, a nama si potreban/na baš ti kako bismo sve ugostili baš kako treba!

Voliš izazove i rad u dinamičnom okruženju?

Smaraju te monotoni i jednolični poslovi?

Interesuje te rad sa mladima i za mlade?

Želiš da radiš na unapređenju svojih znanja i veština?

Ovo je poziv za tebe!

Novo radno mesto u Omladinskom centru OPENS je otvoreno – Asistent/kinja koordinatora Omladinskog centra OPENS.

O RADNOJ POZICIJI

Na ovoj radnoj poziciji, očekuju te sledeći zadaci:

  • Informisanje posetilaca o aktivnostima Omladinskog centra OPENS i Kulturne stanice Liman
  • Učešće u osmišljavanju aktivnosti i programa u OC OPENS
  • Učešće u realizaciji aktivnosti i programa u OC OPENS
  • Priprema prostora OC OPENS za realizaciju aktivnosti
  • Logističko-tehnička podrška u izvedbi aktivnosti u skladu sa unapred definisanim koracima i procedurama OC OPENS
  • Redovno praćenje aktivnosti, kao i izveštavanje o realizovanim aktivnostima u OC OPENS
  • Dočekivanje organizatora aktivnosti i posetilaca događaja u OC OPENS
  • Kontrola i održavanje higijene u radnom prostoru
  • Kontorla ispravnosti i funkcionalnosti tehničke opreme, kao i komunikacija sa spoljnim saradnicima koji rad na održavanju tehničke opreme
  • Pakovanje i poručivanje potrebnog informativnog, promotivnog i radnog materijala u skladu sa potrebama
  • Popunjavanje obrasca reversa u slučaju izdavanja tehničke opreme i materijala
  • Asertivna komunikacija sa korisnicima prostora, sa posebnim fokusom na podržavajuć odnos u komunikaciji sa mladim korisicima programa i aktivnosti OC OPENS
  • Učešće u redovnim timskim sastancima
  • Druga zaduženja u skladu sa programom delovanja OPENS-a

KAKVI KANDIDATI SU IDEALNI ZA NAS?

Za potrebe ove pozicije, od tebe očekujemo:

  • Dobre komunikacijske i interpersonalne veštine; otvorenost za ostvarivanje odnosa sa različitim etničkim/nacionalnim grupama, kao i sa različitim interesnim grupama kao što su predavači/ce, profesori/ke, predstavnici državnih institucija i drugi partneri
  • Veštine upravljanja vremenom, planiranja zaduženja i određivanja prioriteta
  • Veštine efikasnog upravljanja resursima (prostorom, materijalima i informacijama)
  • Veštine korišćenja osnovnih računarskih programa (Word, Excel, Powerpoint), elektronske pošte, Interneta, Google Calendara i Google Drive-a
  • Sposobnost rada u timu
  • Spososobnost samostalnog delovanja, proaktivnost, izvršavanje zadataka pod pritiskom i minimalnom supervizijom
  • Poznavanje engleskog jezika

Ukoliko misliš da je ovo idealna pozicija za tebe, svoju prijavu možeš poslati NA OVOM LINKU!

Sve dodatne informacije o potrebnim kvalifikacijama, iskustvu i znanjima, kao i radnim uslovima i nadoknadi, otkrij u dokumentu ispod.

OPENS – Asistent/kinja koordinatora Omladinskog centra OPENS – opis radne pozicije

Prijave su otvorene do 01. juna do 23.59.

Nakon obrade pristiglih prijava, tročlana komisija će potencijalne kandidate/kinje pozvati na intervju tokom kog će biti vršena i provera znanja i veština.

Intervjui će biti održani 08, 09. i 10. juna 2022, u prostorijama Omladinskog centra OPENS, Bulevar Despota Stefana broj 5, Novi Sad.

Za sva dodatna pitanja, informacije ili nedoumice budite slobodni da nas kontaktirate na broj 069/2019-259 (Nemanja Obradović), radnim danima od 10.00 do 16.00h.

Radujemo se vašim prijavama!